Toimitusehdot

Tutustu toimitusehtoihin huolellisesti ennen tilaamista.


Tilaaminen

Tilaaminen tapahtuu valitsemalla haluamasi tuotteet ostoskoriin. Valittuasi kaikki tilattavat tuotteet, siirry ostoskoriin ja seuraa sivuston ohjeita, jotta pääset maksamaan tilauksesi ja valitsemaan toimitustavan.

Tutustu tuotteiden tietoihin ennen tilaamista ja varmista osan sopivuus mopoosi.

Ole huolellinen antaessasi yhteystietoja. Lähetämme tilausvahvistuksen sähköpostiisi ja tarvittaessa olemme sinuun yhteydessä sähköpostitse, mikäli tilauksen käsittelyssä ilmenee kysyttävää.

Jos tilauksesta ilmenee kysyttävää, emmekä saa tilaajaan yhteyttä kohtuullisessa ajassa on myyjällä tässä tapauksessa oikeus perua tilaus.

Alle 18-vuotiaalla tilaajalla tulee olla huoltajan suostumus tilaamiseen ja toimitusehtojen hyväksymiseen.

HUOMIOITAVAA: Viritysosat ei ole tarkoitettu tieliikennekäyttöön, mikäli mopon nopeus kasvaa yli sallitun nopeuden. Asentajan vastuulla on varmistaa osien laillinen sopivuus tieliikennekäyttöön. Jos tarvitset lisätietoja ole yhteydessä: moponosat24@gmail.com Myyjä ei vastaa tieliikennekäyttöön soveltumattoman osan aiheuttamista mahdollisista jälkiseuraamuksista.


Toimitus

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan ainoastaan Suomeen pl. Ahvenanmaa.

Tilatut tuotteet toimitetaan Postin kautta tai valitsemalla Nouto. Noutopiste on Vantaalla ja noudoista sovitaan aina erikseen tilaajan kanssa (lisää tietoa kohdassa Nouto).

Lähetämme tilaamasi tuotteet mahdollisimman pian, useimmiten jo samana tai seuraavana arkipäivänä. Tilausajankohdasta ja toimitustavasta riippuen toimitusaika tilauksille on noin 1-3 arkipäivää. ”Toimitusaika” viittaa aikaan, joka kuluu kun tuote on lähtenyt Moponosat24:ltä.

Paketti on noudettavissa valitsemastasi Postin pakettiautomaatista tai Postin noutopisteestä. Kun paketti lähtee Postin kuljetettavaksi, saat sähköpostiisi paketin seurantanumeron. Jos olet valinnut Postin automaatin noutopisteeksi mutta paketin suuren koon vuoksi sitä ei voi toimittaa automaattiin, toimittaa Posti paketin noudettavaksi noutopisteestä. Pakettiautomaattiin toimitettavan paketin maksimimitat ovat 59 x 36 x 60 cm.

Jos paketin koon puolesta on mahdollista toimittaa osa pikkupakettina postilaatikkoon, on se toivomuksesta mahdollista. Ilmoitathan tässä tapauksessa asiasta kassa-sivulla löytyvästä lisätieto tilaukseen-kentässä (huomioi Postin ilmoittama toimitusaika noin 2-3 päivää).

Jos kuitenkaan et ole saanut lähetyksen seurantanumeroa vuorokauden sisällä tilauksen maksamisesta, olethan yhteydessä moponosat24@gmail.com

Moponosat24 ei vastaa Posti Oy:n toimintaan liittyvistä viivästyksistä tai Posti Oy:stä johtuvasta virheestä toimituksen kulussa.

Jos asiakas jättää paketin noutamatta Postin toimipisteestä/pakettiautomaatista ja paketti palautuu myyjälle, tulee asiakkaan maksaa myyjälle tästä aiheutuneet kulut (toimitus-, palautus- ja laskutuskulut). Veloitamme paketin uudelleen lähettämisestä uudet Postimaksut. Mikäli asiakas ei halua pakettia uudelleen lähetettäväksi, tulemme vähentämään palautettavasta summasta palautuskulut sekä 5€ käsittelykulun.

Postin ohjeita pakettien toimituksiin sekä pakettien säilytysaikoihin: www.posti.fi


Nouto

Tuotteita on mahdollista tilata noutoon kun tilauksen summa on yli 15€. (Noudon toimituskulut 0€)

Noutopiste sijaitsee Vantaalla Päiväkummussa.

Tilaa tuotteet verkkokaupasta. Kun menet kassalle maksa tuotteet ja valitse toimitusvaihtoehdoksi nouto. ”Nouto” toimitusvaihtoehdon löydät alimmaisena listasta.

Kun osat ovat noudettavissa olemme sinuun yhteydessä sähköpostitse ja sovimme kanssasi noutoajankohdan.

HUOMIOITAVAA: Nouto on valmis noudettavaksi vasta kun olet saanut meiltä sähköpostiviestin.

Noudot onnistuu arkisin klo 11-17 ja lauantaina 10-14 välillä.

Noudot onnistuu vain yli 15€ tilauksiin.


Toimituskulut

Toimituskulut paketeille on 5,99€ ja yli 139€:n tilaukset toimituskuluitta.

Alle 15€ tilauksiin lisätään 4€ pientoimituslisä.


Maksaminen

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2 Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com

Lisätietoa maksamisesta löydät täältä: https://www.paytrail.com/kuluttaja/maksupalveluehdot


Palautukset ja reklamaatiot

Kaikki palautukset tulee sopia myyjän kanssa ennen palauttamista sähköpostitse moponosat24@gmail.com. Emme lunasta postiennakkopalautuksia, emmekä käsittele palautuksia, joista ei ole sovittu myyjän kanssa.

Ostaja vastaa tilattujen tuotteiden sopivuudesta omaan mopoon tai skootteriin. Ostajan vastuulla on tarkastaa osan kelpoisuus ennen käyttöönottoa ja asennusta.

Ostajalla on oikeus palauttaa uudet, käyttämättömät tuotteet neljäntoista päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, muuttumaton ja uudenveroisessa/alkuperäisessä myyntipakkauksessa. Palautus ei ole ilmainen ellei sinulle ole toimitettu väärää (tilauksesta poikkeava tuote) tai viallista osaa.

Palautustapauksissa asiakkaalla tulee olla kuitti kaupasta, jota palautus koskee. Jos palautat tuotteet, vähennetään palautussummasta 5€:n käsittelykulu. Myös Postimaksut tulee asiakkaan maksettavaksi. Jos kuitenkaan palautettu osa ei ole uudenveroinen ja se on käytetty tai siinä on asennuksen jälkiä, on myyjällä oikeus vähentää tuotteen arvonalennus. Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossa, jotta se voidaan myydä edelleen.

Mikäli tilaus on toimitettu rahtivapaasti ja tilauksesta palautetaan osa/osia, veloitamme palautuksesta alkuperäisen toimituksen postikulut.


Mikäli ostajalle on toimitettu väärä tai vaurioitunut tuote, tulee ostajan ilmoittaa asiasta välittömästi Moponosat24:lle sähköpostitse osoitteeseen moponosat24@gmail.com.Virheellinen toimitus palautetaan Moponosat24:n antamien ohjeiden mukaisesti. Reklamaatioaika on 14 vuorokautta paketin vastaanottamisesta. Tässä tapauksessa myyjä vastaa palautuskuluista.

Reklamointi on tehtävä aina kirjallisesti sähköpostilla moponosat24@gmail.com. Reklamaatioon tarvitsemme lyhyen kuvauksen reklamoinnin kohteesta ja liitteenä muutama kuva viallisesta kohdasta. Ilmoitathan myös tilausnumeron. Palauttaminen tapahtuu reklamaation tekemisen jälkeen. Saatuaan palautetun tavaran, Moponosat24 palauttaa jo maksetun kauppahinnan viipymättä asiakkaalle. Moponosat24 hyvittää tuotteen kauppahinnan, mutta ei asennus-, matka-, rahti- tai ansionmenetyskustannuksia tms.

Viallinen tuote vaihdetaan ensisijaisesti vastaavaan. Jos se ei ole kohtuullisen ajan puitteissa mahdollista, tuotteen hinta palautetaan asiakkaalle.

Sähkö- ja viritysosilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta.

Kun palautat osan, tulee sinulla olla kuitti palautuksesta, jossa ilmenee lähetyksen seurantanumero. Säilytä kuitti lähetyksestä. Paketin kadotessa olethan ensisijaisesti yhteydessä Postiin.

Riitatilanteissa tulemme noudattamaan kuluttajariitalautakunnan suosituksia. Jos emme löydä ratkaisua, annetaan erimielisyydet myyjän kotipaikkakunnan käräjäoikeuden ratkaistavaksi.


Tilauksen peruuttaminen

Jos asiakas haluaa peruuttaa tilauksen maksamisen jälkeen ennen kuin olemme paketin lähettäneet, vähennämme 5€ käsittelykulun palautettavasta summasta.


Muuta huomioitavaa

Huomioithan tilatessasi osia, että rekisteriotteen käyttöönottopäivä ei välttämättä tarkoita mopon vuosimallia.


Katteita ostettaessa huomioitavaa: Alkuperäisen ja tarvikekatteen välillä voi olla sävyeroja. Kaikki myynnissä olevat katteet ovat maalaamattomia ellei niissä erikseen ole mainittu "maalattu".


Moponosat24 ei vastaa toimituksen estymisestä, vaikeutumisesta tai myöhästymisestä Moponosat24:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta. Toimituksen estymisestä tai viivästymisestä ilmoitetaan tilaajalle mahdollisimman nopeasti.


Ostaessasi huomioitavaa: tarvikeosat eivät vastaa laadullisesti tai kestävyydeltään alkuperäisiä varaosio.


Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Ennen tilaamista asiakkaan on tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.


Asiakaspalvelu

Mikäli tilauksen teossa tai toimituksessa on ongelmia, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme moponosat24@gmail.com.



Moponosat24 pidättää oikeuden muuttaa näitä toimitusehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta.

Kaikki moponosat24.fi sivustomme tuotekuvat ja tekstit ovat Moponosat24 ja yhteistyökumppaneiden omaisuutta. Kopioiminen on ehdottomasti kiellettyä.